tag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post8210477036438030100..comments2024-03-01T08:46:56.895+01:00Comments on Dies de fúria. Dies de glòria!: SUPERILLA, SUPERTONTERIA I SUPERINCOMPETÈNCIADies de fúriahttp://www.blogger.com/profile/16357213348367871548noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-21267360095401563852017-11-15T11:38:42.940+01:002017-11-15T11:38:42.940+01:00Discover how 1,000's of people like YOU are ma...Discover how <b>1,000's</b> of people like YOU are <b>making a LIVING online</b> and are living their dreams <b>TODAY</b>.<br /><b><a href="http://newsletter.syntaxlinks.com/r/1000DollarNewsletter" rel="nofollow">JOIN TODAY</a></b>Bloggerhttps://www.blogger.com/profile/07287821785570247118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-9566402971013806412016-09-13T03:52:59.264+02:002016-09-13T03:52:59.264+02:00La superilla aquesta com be diu larticle no te cap...La superilla aquesta com be diu larticle no te cap tipus de sentit, els que la recolzeu no sabeu que esteu dient...si la contaminacio sera el doble! es obvi! Estic totalment dacord amb larticle, cap tipus de benefici, es q no hi ha cap ni un! sembla q sigui un malson...<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-32888725980159764202016-09-12T12:33:32.397+02:002016-09-12T12:33:32.397+02:00Planyo les "agències públiques catalanes, and...Planyo les "agències públiques catalanes, andaluses, gallegues i també del Ministeri" que han gaudit de les seves avaluacions de polítiques públiques, si el que sabia sobre educació és semblant al que (no) sap sobre mobilitat i urbanisme. No cal que s'escarrassi a lluir metodologia si va buida de contingut.<br />El plantejament i debat públic sobre les superilles, específicament a Barcelona, és més vell que l'anar a peu. Hi ha tot d'informació publicada en mitjans generalistes, i no diguem ja en àmbits més especialitzats, que a un "especialitzat professionalment en el tractament de la informació" li hauria de costar ben poc accedir-hi, via google per exemple.<br />A partir d'aquí, malauradament no podem analitzar la seva contribució amb gaire més atenció que la que genera qualsevol rabieta políticament predisposada soltada a peu de carajillo. Vull dir, és ben legítima, però poc rellevant. Ens podia haver estalviat la part inicial sobre els mèrits professionals tan escassament aplicats aquí.<br />Tornant a la seva darrera frase: La superilla té per objectius a) reequilibrar els usos de l'espai públic de la ciutat, b) reestructurar la xarxa de TOTS els mitjans de transport emprats en la ciutat per millorar l'accessibilitat i reduir la contaminació (que provoca 3.500 morts prematures anuals a CAT, dades oficials). No sembla poca cosa. Complica la mobilitat en vehicle privat a canvi de facilitar tots els altres mitjans. Exactament el que propugna la Llei 9/2003 de la Mobilitat i les posteriors Directrius Nacionals de Mobilitat que la desenvolupen. I sí, és previsible que penalitzi els veïns de carrers adjacents, però això a) de forma transitòria, b) es pot mitigar molt si es les administracions s'hi posen seriosament (voluntat i diners). Salut!<br />Daniel<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-28837907394190557342016-09-11T01:01:21.577+02:002016-09-11T01:01:21.577+02:00Justament l'exemple de les illes de vianants a...Justament l'exemple de les illes de vianants a les que fa referència el primer comentari són el contrari de la "superilla".<br /><br />Quan, com ja ha dit algú responent aquest primer comentari, a la majoria de ciutats es va convertir en zones de vianants part dels seus centres històrics, el diagnòstic era molt clar, com també ho eren els objectius, i a la majoria de llocs els ajuntaments ho van negociar amb els afectats, amb compromís de revisió si no s'assolien els objectius.<br /><br />Breument: estem parlant de zones dels nuclis històrics amb una altíssima concentració comercial. I eren zones on no s'hi circulava en sentit de mobilitat. Es perseguia que no s'hi anés amb el cotxe, per poder convertir aquestes àrees comercials en zones de vianants. Alguns botiguers van pensar que això els llevaria clients. En un any de funcionament es va veure que la mesura havia potenciat la dinàmica comercial, l'afluència de clients i les zones de vianants permetien pacificar els centres urbans. Al seu voltant es van obrir, a més importants aparcaments perimetrals.<br /><br />La superilla no té cap objectiu significat. No se sap què se n'espera, i la mesura únicament fa que complicar la mobilitat i penalitzar els veïns de carrers adjacents. Dies de fúriahttps://www.blogger.com/profile/16357213348367871548noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-53381028600465056942016-09-10T22:43:40.202+02:002016-09-10T22:43:40.202+02:00Mesura inútil, estúpida i innecessària. Com la Col...Mesura inútil, estúpida i innecessària. Com la Colau.Pablo Bouvierhttps://www.blogger.com/profile/07439802248509869088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-52933668132861600022016-09-10T07:28:51.048+02:002016-09-10T07:28:51.048+02:00Supercalifragilisticexpialidocious... Senyor Abad....<br />Supercalifragilisticexpialidocious... Senyor Abad.<br />El "petit apunt sobre polítiques públiques" ha estat un bon cop de puny a la caradura.Lord Nelsonnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-11467483080056759712016-09-08T18:49:56.253+02:002016-09-08T18:49:56.253+02:00Tinc entès que això de les súper illes va néixer e...Tinc entès que això de les súper illes va néixer en temps de l'alcalde Trias. Per tant, millor que no les critiquem des del prejudici. Dit això, no em semblen tan malament sempre que s'implantin de manera més planificada de com s'ha fet. De cotxes, com menys millor.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-11126903225727553652016-09-08T14:21:02.747+02:002016-09-08T14:21:02.747+02:00És un experiment propagandístic, simplement. I com...És un experiment propagandístic, simplement. I com a tal, els veïns són part de l'experiment.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-36658414877671379942016-09-08T11:11:08.601+02:002016-09-08T11:11:08.601+02:00No es pot comparar el tancament del trànsit en el ...No es pot comparar el tancament del trànsit en el centre històric d'una ciutat, on van a parar tots els visitants, amb el d'un barri que no té aquest atractiu. Efectivament, la reducció del trànsit ha d'anar acompanyada d'un projecte més ampli que tingui en consideració les necessitats de tothom.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4269245118344232647.post-63057979759944639332016-09-08T08:56:38.783+02:002016-09-08T08:56:38.783+02:00De ben segurs l implantació ha estat precipitada, ...De ben segurs l implantació ha estat precipitada, com precipitats i esbiaixats son els teus comentaris xo el mateix va passar quan els 80 es va tancar el transit la circulació a portal de l angel Portaferrisa condal i carrers propers...desviant transit per rambles i via laietana....<br />En dubtes del resultat?<br />Pregunta veins zona, conerciants...etc...al contrari es queixen de l invasió dels turistes...<br />Les superilles o reduir el transit en àrees ciutat es més vell q el planejament,..ciams anys 50-70 segle XX<br />El proposat es un experiment per extendre ho de manera racional a la resta de la ciutat<br />Per tant abans de criticar tant dona un temps a poder avaluar, doncs suposo q quan tu ho fas s ha donat marge de temps per ser implementat<br />Salut i paciència, les coses de ciutat necessiten el seu temps Anonymousnoreply@blogger.com